ESOGÜ Kütüphanesinden En Çok Yararlanan Üyeler Ödüllendirildi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Kütüphanesi üyeleri arasında yıl boyunca en çok kitap okuduğu belirlenen üyeler ödüllendirildi.
Kütüphane Haftası kapsamında okuma alışkanlığını teşvik etmek amacıyla düzenlenen etkinlikte, ESOGÜ Kütüphanesi’nden geçtiğimiz bir yıl boyunca en çok yararlandığı belirlenen öğrenciler Fatih Çetin ve Zuhal Söğüt’e Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Kamil Çolak ve Rektör Danışmanı Prof. Dr. Emine Gümüşsoy tarafından teşekkür belgesi ve hediyeler verildi.
Yorumlar
Trend Haberler
Muhtardan mahalle halkına yeni sağlık ocağı için kayıt çağrısı
Eskişehirli gençler Milli Takıma destek için dağa Türk Bayrağı nakşetti
Tepebaşı'ndaki sokaklarda çevre ve görüntü kirliliğine sebep olan çöpler
Eskişehir'de ilkokul öğretmeninden acı haber
Eskişehir’in Zeytinyağına Bilimsel Destek
Gençlere Havacılık Aşılayan Buluşma..



