TUKDES; Önce karşılaştırma;sonra alışveriş…

Market Fiyatları listeleri karşılaştırma uygulamasını değerlendiren Tüketiciyi Destekleme Derneği (TÜKDES) Genel Merkez Denetim Kurulu Üyesi Mensur ÖZÇELİK , “bilinçli tüketici; bilgisini kullanan tüketicidir.” dedi.
Genel Merkez Denetim Kurulu Üyesi Mensur ÖZÇELİK konuyla ilgili olarak şu açıklamayı yaptı: Tüketicilerin farklı marketlerdeki fiyatları karşılaştırarak en uygun fiyatlı ürünleri bulmalarını sağlayan ücretsiz www marketfiyati.org uygulamasını olumlu buluyor ve destekliyoruz.

A101, BİM, CarrefourSA, HAKMAR, MİGROS, Tarım Kredi Pazarlama ve Marketçilik ve ŞOK gibi büyük zincir marketlerin fiyat verileri platforma aktarılarak, kullanıcıların daha bilinçli ve ekonomik alışveriş yapmalarına yardımcı olunmaktadır. Platform, alışveriş listelerini karşılaştırarak en uygun fiyatlı marketi gösterir, platform
üzerinden ürün satışı yapılmamaktadır.
Ürün karşılaştırma nasıl yapılır:
“marketfiyati.org.tr” web sitesinde ürün fiyatlarını karşılaştırmak işleminiz;:Ürün Ara, Market Fiyatlarını Karşılaştır, Kazançlı Çık! alanına karşılaştırmak istediğiniz ürünü yazarak yapabilirsiniz.
Bilinçli tüketici bilgi edinme hakkını kullanan/kullanabilen tüketicidir. Bilinçli tüketici;alışverişlerinde ;ihtiyaçlarını belirler;en uygun ürünü ,en uygun yöntemle satın alır.Satın alma işleminde bütün bilgi kaynaklarını kullanır.
Bilinçli tüketici uzun vadede ekonomik istakrara katkı yapar.
Tüketiciler www.marketfiyati.org sitesini kullanmalı ve zor kazandıklarını kolayca
harcamamalıdır.
Mensur ÖZÇELİK
Genel Merkez Denetim Kurulu Üyesi