112 Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı Yapıldı
Vali Erol Ayyıldız başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Murat Küçük yaptığı bilgilendirme sunumunda kurumun çalışmaları, personel durumu, teknik konular, çağrı istatistikleri, karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerilerini içeren konular hakkında katılımcılara bilgiler aktardı.
04.11.2020 tarihinde 155, 156, 110 ve 177 acil çağrı numaralarının, 17.03.2021 tarihi itibarıyla da 112 ve 122 acil numaralarının faaliyete geçtiğini belirten Müdür Küçük, 04.11.2020-20.03.2021 tarihleri arasında toplam 197.635 çağrının karşılandığını; bunların 111.129 tanesinin vakaya dönüşen çağrı olduğunu 86.506 tanesinin de vakaya dönüşmeyen çağrı olduğunu, vakaya dönüşen çağrı oranının %56.23, vakaya dönüşmeyen çağrı oranının ise %43.77 olduğunu ifade etti.