PTT Personel Alımı İçin Tarih Verdi
PTT uzun zamandır adayların merakla beklediği personel alımı için tarih verdi. PTT bünyesinde istihdam etmek üzere 30 bine yakın 81 şehir geneli personel alımı yapacağını duyurdu. Posta ve Telgraf Teşkilatı PTT farklı unvanlarda olmak üzere birçok unvana 30 bin personel alımı yaparak bünyesindeki kadrolarını güçlendirecek.
Posta ve Telgraf Teşkilatı PTT, PTTAVM, PTTKARGO VE PTTBANK şubelerinde istihdam etmek üzere en az lise mezunu bay ve bayan olmak üzere personel alımı ve işçi alımı yapacak. PTT 30 bin personel alımı içinde 500’e kadar engelli kadrosuna personel alacak.
PTT Personel Alımı Unvanları
Büro memuru,
Koruma ve güvenlik görevlisi,
Temizlik destek personeli,
Tekniker,
Teknisyen,
Mühendis,
Eğitmen,
Veri giriş kontrol personeli,
Şoför,
Çağrı merkezi operatörü,
Kurye,
Psikolog,
Hemşire,
Muhasebe uzmanı,
PTT Personel Alımı Başvuru Koşulları
T.C. vatandaşı olmak,
18-40 yaş aralığında olmak,
Kamu haklarından mahrum kalmamak,
Askerlik sorunu olmayan,
Görev yapmasına sağlık sorunu olmayan,
Kurum ve kuruluşlarda mecburi hizmet yükümlülüğü olmamak,
Kadroların özel öğretim şartlarını taşımak
PTT Personel Alımı Başvuru Zamanı ve Şekli
Posta ve Telgraf Teşkilatı personel alımı için henüz tarih belli olmasa da haziran ayı içerisinde beklenmektedir. Başvurular personel alımı ilan edildikten sonra Kariyer Kapısı üzerinden elektronik ortamda yapılacak