Site Rengi

DOLAR 34,5626
EURO 36,1114
ALTIN 2.998,58
BIST 9.486,70
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Eskişehir 16°C
Karla Karışık Yağmurlu
Eskişehir
16°C
Karla Karışık Yağmurlu
Cts 1°C
Paz 1°C
Pts 3°C
Sal 4°C

’Yeşil Fenomen Pazarlama’

’Yeşil Fenomen Pazarlama’
26.12.2023
A+
A-

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Turizm Fakültesi Turizm İşletmeciliği Bölümü öğretim üyesi Doç. Dr. İlker Kılıç, sosyal medya kullanımının, içerik üretiminin ve fenomen takibinin bilinçli yapılmasının oldukça önemli olduğunun belirterek, “Sosyal medyada gördüğümüz içerikler, bizim davranışımızın bir belirleyicisidir” dedi.

Kılıç, ’Yeşil Fenomen Pazarlama’ kavramını anlattı. Popülerliğini giderek artıran sosyal medya kullanımında ve fenomen (etkileyen/etkileşimde bulunan) takibinde güvenirlik ve arka plan takibinin önemli olduğunu belirten İlker Kılıç, bu yapılanmanın toplum yararına da kullanılabileceğini söyledi. Fenomen ve sosyal medya pazarlaması bağlamında “Yeşil Fenomen Pazarlama” adıyla yeni bir kavram ileri sürdüklerini belirten Doç. Dr. İlker Kılıç, sürdürülebilir paylaşımlar yapmanın önemini anlattı. Kılıç, vegan yiyecek tüketiminden karbon ayak izine dikkat etmeye uzanan geniş yelpazede vurgulanan sürdürülebilirliğin temel amacının bireyleri ve toplumu sürdürülebilir yaşam tarzına teşvik etmek olduğunu, bu bağlamda sosyal medya kullanımının, içerik üretiminin ve fenomen takibinin bilinçli yapılmasının oldukça önemli olduğunun altını çizdi ve “Sosyal medyada gördüğümüz içerikler, bizim davranışımızın bir belirleyicisidir” diye konuştu.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.