Site Rengi

DOLAR 34,4774
EURO 36,2370
ALTIN 2.956,49
BIST 9.367,77
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Eskişehir 18°C
Parçalı Bulutlu
Eskişehir
18°C
Parçalı Bulutlu
Cum 17°C
Cts 0°C
Paz 2°C
Pts 3°C

Stevie Uluslararası İş Ödülleri’nde Müşteri Memnuniyetinde Başarı ödülü

Stevie Uluslararası İş Ödülleri’nde Müşteri Memnuniyetinde Başarı ödülü

Elektrik dağıtım şirketi OEDAŞ, uluslararası arenada iş dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olarak kabul edilen Stevie International Business Awards’ta (Stevie Uluslararası İş Ödülleri) ‘Müşteri Memnuniyetinde Başarı’ kategorisinde ödüle layık görüldü.
OEDAŞ Direktörü Muzaffer Yalçın, “Hayata geçirdiğimiz yenilikçi yöntemlerle yalnızca bugünü değil, geleceği de öngörerek tüm sistemlerimizi çağın gereksinimleri doğrultusunda güncelliyor, tüketicilerimize en iyi hizmeti sunmak için var gücümüzle çalışıyoruz” dedi. Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir, Kütahya ve Uşak’ta elektrik dağıtım hizmeti sağlayan Osmangazi Elektrik Dağıtım AŞ (OEDAŞ), dünyanın tek uluslararası, kapsayıcı iş ödülleri programı olan Stevie International Business Awards’ta (Stevie Uluslararası İş Ödülleri) ‘Müşteri Memnuniyetinde Başarı’ ödülü kazandı. Dünya genelinde 3 bin 600’den fazla başvurunun yapıldığı programın ödül töreni 11 Ekim’de İstanbul’da düzenlenecek.

“Kolay, etkili ve ulaşılabilir bir tüketici deneyimi sunuyoruz”
Tüketici memnuniyeti odaklı yaklaşımları hakkında bilgi veren OEDAŞ Direktörü Muzaffer Yalçın, “Hayata geçirdiğimiz yenilikçi yöntemlerle yalnızca bugünü değil, geleceği de öngörerek tüm sistemlerimizi çağın gereksinimleri doğrultusunda güncelliyor, tüketicilerimize en iyi hizmeti sunmak için var gücümüzle çalışıyoruz. Tüketicilerimizden gelen tüm geri bildirimleri ele alıp mevcut süreçlerimizi iyileştirerek kaliteli ve sürdürülebilir hizmet vermeye odaklanıyoruz. Beş ildeki hizmet merkezlerimiz ve 7/24 hizmet veren çağrı merkezimizin yanı sıra sesli yanıt sistemi, mobil uygulama, web-chat, whatsapp chatbot, web sitesi, sosyal medya gibi kanallarda etkili, kullanımı kolay aynı zamanda ulaşılabilirliği önceliklendirdiğimiz bir tüketici deneyimi sunuyoruz.” dedi.

“Memnuniyet ve müşteri deneyimi ekipleri kurduk”
Teknolojik altyapılarını insan odaklı yaklaşımla birleştirdiklerini belirten Yalçın şöyle devam etti;
“Çağrı merkezimiz içerisinde yönetim kadrosundan oluşturduğumuz ‘Memnuniyet Ekibi’, çalışan ve tüketici deneyimini sistemsel olarak kolaylaştırmak ve hızlandırmak için kurduğumuz ‘Benim İşim, Benim Müşterim’ ekibi ve tüketici deneyimini yüz yüze ölçümleyen ‘Müşteri Deneyimi Elçisi’ ekiplerimizle tüketici deneyimini üst seviyeye çıkarıyoruz. Tüm bu çalışmalarımız neticesinde dünyanın en prestijli iş dünyası ödüllerinden biri olan ve binlerce başvurunun yapıldığı Stevie Ödülleri’nde ‘Müşteri Memnuniyetinde Başarı’ ödülü almanın gururunu ve mutluluğunu yaşıyoruz. Bu ödülün alınmasında büyük emeği olan yaklaşık bin 300 çalışma arkadaşımızı kutluyor ve teşekkür ediyorum. Her alanda en üst düzeyde hizmet sunmak için çalışmalarımıza aralıksız devam edeceğiz.”
OEDAŞ geçtiğimiz yıl da tüketicilerine farklı kanallardan hızlı bilgi vermek amacıyla altyapısını tamamen dijitalleştirdiği Memnuniyet 4.0 projesi ile ‘En İyi Teknik Destek Çözümleri’ kategorisinde Stevie ödülü almıştı.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.