Tohum Bahane Reklam Şahane
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’in lanse ettiği on binlerce paket tohum toprakla buluşuyor kampanyasını “tohum bahane reklam şahane” sözleriyle değerlendiren AK Parti Çifteler İlçe Başkanı Mustafa Yeşil; “Büyükerşen‘in dağıttığı birer avuç tohumla saksılar bile yeşermez, belediye başkanı Eskişehir’i yeşertmekten bahsediyor, sanırım espri yaptı” dedi.
Tohum dağıtma projesinin, reklam içerikli kapsayıcılık açısından genelin ihtiyacının çok altında olduğunu kaydeden AK Parti Çifteler İlçe Başkanı Mustafa Yeşil; “Büyükşehir belediyesi tarafından dağıtılan birer avuç tohumla bırakın Eskişehir’in yeşermesini saksılar zor yeşerir. Eskişehir gibi modern tarımın yapıldığı bir bölgede 100-200 gramlık poşetliklerle tohum dağıtarak tohum ihtiyacının karşılanacağını savunmak, buna inanmak insanların akıllarıyla dalga geçmektir. Çifteler ‘de Orman ve Tarım Bakanlığı tarafından 2021 yılında dağıtılan sertifikalı tohum desteği 1milyon 650 bin TL‘yi buldu. Ancak birer avuç tohumla bu işlerin çözüleceğine inandırmak da baya büyük reklam mucizesi” diye konuştu.
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’in hizmet odaklı olmak yerine reklam odaklı olduğunu savunan AK Parti Çifteler İlçe Başkanı Yeşil;
“Maalesef ki Büyükerşen belli bir yaşı aldıktan sonra hizmetlerle değil de reklamlarla gündeme gelmeyi, gündemi reklamla belirlemeyi tercih etmektedir. Büyükerşen ve ekibi şehrimizi süslü bir hediye paketine çevirme sevdasına düşmüş küçük ve süslü olsun bizim olsun mantığıyla keyfe keder şehri yönetmeye devam etmektedir. Sosyal medyadan başlattıkları paylaşımlar da “Türkiye’nin dört bir yanında üreticilerimizle paylaşıyoruz” sloganının talepte bulunan vatandaşlarımızın da nezdinde algıdan öteye gitmediği aşikardır.” dedi