Şebeke arızalarında yüzde 22’ye varan oranda azalma öngörülüyor
Elektrik dağıtım şirketi OEDAŞ, Afyonkarahisar’ın her bölgesine güvenli ve sürdürülebilir elektrik arzı sağlamak için çalışmalarına aralıksız devam ediyor. Şirket bu kapsamda son bir yılda merkezde ve ilçelerdeki 338 köyde bakım onarım çalışması gerçekleştirdi. OEDAŞ Afyonkarahisar İl Müdürü Cafer Demir, çalışmalar neticesinde bakım onarım yapılan bölgelerde şebeke arızalarında yüzde 22’ye varan oranda azalma öngördüklerini söyledi.
Elektrik dağıtım şirketi Osmangazi Elektrik Dağıtım AŞ (OEDAŞ), Afyonkarahisar’da hayatına dokunduğu yaklaşık 752 bin kişiye güvenli ve sürdürülebilir elektrik arzı sağlamak için çalışıyor. Yenileme, bakım ve onarım faaliyetlerini sürdüren OEDAŞ son bir yılda merkezde ve ilçelerdeki köy şebekelerinde çalışma gerçekleştirdi.
“14 bin 16 kilometrekareye yayılan şehrimizin her bölgesine ulaşıyoruz”
OEDAŞ Afyonkarahisar İl Müdürü Cafer Demir, elektrik hatlarındaki bakım ve onarım çalışmaları ile bu köylerdeki şebeke arızalarının sayısını ve süresini azaltırken kapasite artışı sağlamayı hedeflediklerini söyledi. Çalışmalarını, yüzölçümü 14 bin 16 kilometrekare olan Afyonkarahisar’ın her bölgesine ulaşacak şekilde planladıklarına dikkat çeken Demir, “Merkezimizden köylerimize, şehrimizin her bölgesini güvenli, akıllı ve verimli şebekeler ile donatıyoruz. Bu yaklaşımla son bir yılda merkez ve ilçelere bağlı 338 köyümüzde çalışma yaptık. Bu çalışmalar neticesinde şebeke arızalarında yüzde 22’ye varan oranda azalma öngörüyoruz.” dedi.
Özel trafolu elektrik aboneleri de yararlanabilecek
Afyonkarahisar merkez ve ilçe köyleri; Değirmendere, Sarık, Saraydüzü, Çayırbağ, Çukurköy, Beyyazı, Sandıklı Ekinhisar Köyü, Sandıklı Alamescit Köyü, Emirdağ Gelincik köyü, Sinanpaşa Ayvalı Köyü, Çay Pazarağaç Köyü, İhsaniye Eskieymir Köyü ve Şuhut Hors Köyü başta olmak üzere 338 köyde bakım onarım çalışmaları yaptıklarını ifade eden Demir, bu çalışmalardan köylerdeki tüketicilerin yanı sıra civarda bulunan özel trafolu elektrik abonelerinin de yararlanabildiğini açıkladı.
Demir ayrıca 7 gün 24 saat hizmet veren ‘ALO 186 OEDAŞ Çözüm Merkezi, ‘OEDAŞ 186’ mobil uygulaması, internet sitesi ve e-posta hizmetlerinin yanı sıra tüketici hizmet merkezleri aracılığıyla da tüm vatandaşların OEDAŞ ile iletişime geçebileceğini belirtti.